Психолого-педагогічний консиліум

12 вересня 2018 року в КЗ «Савинський ліцей» відбувся психолого – педагогічний консиліум, метою якого було обговорення адаптації учнів 5-х класів до навчання у школі ІІ ступеня.

Концепція Нової української школи передбачає партнерство та взаємодію всіх учасників навчально – виховного процесу, тому педагоги та практичний психолог зібралися разом, щоб обговорити індивідуально – психологічні особливості п̓ятикласників та спланувати свою діяльність.

Також педагоги з̓ясували, що перші півроку навчання в середній школі - це особливий час, адже діти вирішують цілком певні завдання: прийняти і зрозуміти систему нових вимог, налагодити відносини з педагогами, звиклими працювати з підлітками, знайти своє місце в школі, що стала несподівано великою. Дуже важливе завдання - вийти на новий рівень навчальної самоорганізації, навчитися самостійно планувати час, що відводиться на домашні завдання, правильно його розподіляти.

Нові вчителі пропонують форми роботи, досі не освоєні, і на осмислення теж потрібен час. Отже, класним керівникам перші півроку більшу частину часу слід приділити саме цим проблемам, а до цілеспрямованого формування дитячого колективу переходити пізніше, коли будуть вирішені основні навчальні проблеми.

Одне з актуальних завдань перехідного періоду - об'єктивний контроль знань, умінь і навичок учнів на відповідність вимогам державних освітніх стандартів. Актуальним також залишається процес оцінювання знань учнів. Оцінка якості знань допомагає вчителю виявити прогалини і недоліки в організації педагогічного процесу, не допустити помилки у своїй діяльності.

Робота педагогічного консиліуму пройшла дуже плідно та надала наснаги вчителям для подальшої педагогічної діяльності.

/Files/images/viber image.jpg2.jpg/Files/images/viber image.jpg3.jpg/Files/images/viber image.jpg4.jpg/Files/images/viber image.jpg 1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 160